Home -  First Comic -  Latest Comic -  Archive -  Cast -  RSS -  + Fav

� Comics - Page 9 - April 14th, 2014, 10:22 pm

     Average Rating: 5.00      


� First � Back Next � Latest �



The Management Says:
Poshpossum, April 14th, 2014, 10:32 pm ( Reply )

I'm Elsa.
What.

I update when I want.

Then a week from now when I got nothing and I'm too busy to make a page I hyperventilate and wonder why I have no self control.

Don't judge me.

Good news is, I'm trying to figure out a technique that will help me push out pages quicker without sacrificing quality.

Um. I haven't figured it out yet, but I feel like I'm on the brink of it. So, maybe next update.

Thanks to new watchers and commenters! I might not reply but it's cause I'm socially awkward, but I appreciate every comment. Even the ones I don't understand.

tl;dr don't lookit me. )8




Advertisement, November 22nd, 2017, 9:29 pm ( Reply )





Poshpossum, April 14th, 2014, 11:18 pm ( Reply )


@pandasayori: Thank you for the feedback!

If you ever have any critiques or something you see me doing that maybe is wonky or whatever lemme knoow.

The reason the first part of the story was portrayed with less effort is because this was supposed to be a messy sketch comic and I was going to focus on the story alone, just to see if I could translate a story I knew well, into drawing opposed to just words.

Then everyone PRESSUREDD MEEE WITH THEIR WATCHING. No jk.

I just got weird and decided this story meant too much to me not to put more effort in.

If you didn't wanna know all that. Then um.

.....

Sorry you just read it all lol.

I'm glad you got excited though and your enjoying this thang so far. It's gonna pick up here rally soon, story-wise so, I'm personally excited bout that. *-*~b





@Kikaharu: I feel you on that one!
I had actually decided when I finished this page I wasn't going to line it in the pencil I was using anymore, so you can count on no more pages being lined this way lol

Thank you for the honesty and the feedback!




User Comments:
pandasayori, April 14th, 2014, 11:09 pm ( Reply )


No judgement here, so don't worry! :D
I really hope that everything works out when it comes to figuring out a technique. I got pretty excited when I signed on and saw you updated! Yaaay!

I've also noticed how much you've been putting into the story since you first started. Loving the textures and coloring! (*^^*)


Kikaharu, April 15th, 2014, 2:28 am ( Reply )


@Poshpossum: the page isn't bad but I dont really like how it kind of looks fuzzy though.


Antikha, April 15th, 2014, 4:20 am ( Reply )


It's awesome, so shush. It's your comic, you should be able to update when you want.. so yeah. I'm loving it though, and I hope to see more! :)


Tessabel, April 20th, 2014, 1:44 am ( Reply )


love this comic, please don't think about abandoning or discontinuing it <3


Post A Comment